Aisea e taugata tele ai foe pickleball?

E mafai ona taugata foe popo ona o le tele o mea:

Aisea e taugata tele ai foe pickleball

Mea: O foe pikilepolo sili ona lelei e masani ona faia i mea faʻapitoa e pei o le carbon fiber, graphite, ma mea faʻapipiʻi.O mea nei e taugata ma e mafai ona siitia ai le tau o le foe.
Gaosiga: E masani ona fa'aogaina e le au faufale foe auala fa'apitoa e gaosia ai foe ma le fa'atinoina ma le lelei.O nei metotia e mafai foi ona taugata ma e mafai ona faaopoopo i le tau o le foe.
Su'esu'ega ma atina'e: O le tele o tagata fai foe latou te fa'afaigaluegaina alagaoa taua i le su'esu'eina ma le atina'eina o mamanu fou ma tekinolosi.O nei tupe fa'afaigaluega e mafai ona siitia ai le tau o le oloa mulimuli.
Fa'ailoga: E pei o le tele o mea tau ta'aloga, o le tau o le foe pikilepolo e mafai ona a'afia i le igoa fa'ailoga.O faʻailoga faʻavae ma taʻutaʻua e masani ona i ai tau maualuga ona o lo latou taʻutaʻua ma le lelei.
E ui o loʻo iai foe faʻapolopolo taugata i luga o le maketi, e iai foʻi mea taugofie e avanoa mo tagata amata poʻo taʻaloga faʻafiafia.E taua le manatua o le tau o se foe e le o taimi uma e atagia ai lona lelei poʻo le fetaui mo lau taʻaloga taʻaloga.Ose manatu lelei lava le fa'ata'ita'i o foe eseese ma su'e foe e fetaui lelei mo oe, tusa lava po'o le a le tau.


Taimi meli: Apr-17-2023