O le a le Umi o le Ola ole Foe Pikelipolo?

O le a-le-ola-o-se-pickleball-foe

O le umi o le ola o le foe piko e faalagolago i le tele o itu, e aofia ai le lelei o le foe, pe faafia ona faʻaaogaina, ma le lelei o le tausia.
O se foe e sili ona lelei e faia i mea umi e pei o graphite, carbon fiber, poʻo mea faʻapipiʻi e mafai ona tumau mo ni nai tausaga ma le tausiga lelei.Ae ui i lea, o foe taugofie e faia i mea maualalo e pei o laupapa poʻo alumini atonu e le umi.
Ole taimi ole fa'aoga e iai fo'i sona sao ile ola ole foe.O se foe e fa'aaogaina i aso uma mo itula i lea taimi ma lea taimi, e ono sili atu ona tuai nai lo le foe e fa'aaogaina i nisi taimi.
Ma le mea mulimuli, o le lelei o le tausia o se foe e mafai foi ona afaina ai lona olaga.O le fa'amamāina faifaipea, aloese mai le tu'ua o le foe i le vevela tele po'o le susulu o le la, ma le teuina lelei e mafai ona fesoasoani e fa'alautele le ola o se foe piko.
I le aotelega, e ui e leai se tali mautinoa, o se foe pikilepolo e lelei ona fai ma tausia lelei e mafai ona tumau mo ni nai tausaga.Ae ui i lea, e tatau i tagata taaalo ona siaki e le aunoa a latou foe mo ni faailoga o le ofuina ma le masaesae, ma sui pe a manaʻomia e faʻaauau pea a latou faʻatinoga i luga o le malae.


Taimi meli: Apr-17-2023